Zakupione w naszym sklepie towary będą dostarczane za pomocą wybranych w formularzu firm kurierskich lub pocztowych. Istnieje także możliwość osobistego odbioru zamówionych towarów siedzibie naszej firmy w Katowicach lub w bazie Operacyjnej w Łaziskach Górnych ul. Kopalniana 57. Na terenie Katowic, Mikołowa i Łazisk jesteśmy w stanie dostarczyć bilet osobiście pod wskazany adres.
Odbiór osobisty prosimy zawsze wcześniej uzgadniać telefonicznie: +48 603 10 20 30
Wszystkie przesyłki staramy się dostarczać w jak najkrótszym terminie. Korzystamy ze sprawdzonych firm kurierskich oraz pocztowych. Czas dostawy wynosi zwykle 1 do 2 dni od momentu potwierdzenia zamówienia. W okresie świąt i weekendów czas ten może być nieco dłuższy. Na czas dostawy ma też oczywiście wpływ godzina złożenia zamówienia. Jeżeli zostanie złożone ono przed południem to przesyłka ma szansę zostać nadana jeszcze tego samego dnia. Jeżeli po południu to kurier najprawdopodobniej odbierze ją dopiero następnego dnia rano.
Dla tych co się spieszą i pilnie potrzebują biletu (bo chcą w ostatniej chwili zdążyć z prezentem na urodziny lub ślub) przewidzieliśmy możliwość przesłania e-mailem potwierdzenia rezerwacji biletu. Będzie na nim informacja, że bilet został właśnie zamówiony i wkrótce dotrze w eleganckiej formie pod wskazany adres. Takie potwierdzenie da się wydrukować w estetyczny sposób niemal na każdej kolorowej drukarce.
W przypadku nieotrzymania w ciągu 3-4 dni zamówionej przesyłki prosimy o kontakt w tej sprawie pod nr. +48 603 10 20 30 lub e-mail na adres: biuro@lotybalonem.pl
Choć dokładamy wszelkich starań aby przesyłki docierały na czas, w rzadkich i zupełnie niezależnych od nas przypadkach może dojść do opóźnienia lub zagubienia przesyłki przez kuriera czy pocztę. W przypadku gdy chodzi o dostawę biletu po prostu wystawiamy duplikat i dostarczamy go w uzgodniony z Państwem, możliwie najszybszy sposób. Zawsze w takich przypadkach jest możliwość wysłania do Państwa e-mailem Druku Potwierdzenia Zamówienia, który mogą Państwo wydrukować i wręczyć np. solenizantowi. Na druku będzie informacja, że bilet został u nas zamówiony i wysłany na wskazany adres. Te druki potwierdzeń są tak opracowane, aby dały się w estetyczny sposób wydrukować na większości drukarek.
W przypadku gdy zagubieniu ulegnie jakiś inny niż bilet towar, kolejny przesyłamy po rozpatrzeniu reklamacji przez firmę kurierską lub pocztę.