Zakupy w naszym sklepie są bardzo łatwe. Wystarczy wybrać dowolny produkt i kliknąć w beleczkę "Do koszyka". Można w tym momencie sfinalizować transakcję, zrezygnować z niej lub powrócić do zakupów. Do koszyka tak jak w każdym sklepie można dodawać wiele produktów. Program automatycznie wszystko zsumuje i przedstawi koszt zamówionych towarów, a w dalszych krokach po wybraniu rodzaju dostawy i sposobu płatności zsumuje wszystkie koszty. Kupując jednorazowo wiele przedmiotów w naszym sklepie, za dostawę zapłacą Państwo tylko raz, za pojedynczą wysyłkę.
Dla tych co robią zakupy "za pięć dwunasta" i chcą otrzymać bilet natychmiast po złożeniu zamówienia i dokonaniu zapłaty bo spieszą się na wesele, urodziny czy inną imprezę gdzie chcą wręczyć oryginalny prezent, przewidzieliśmy opcję "biletu elektronicznego". Po potwierdzeniu opłaty w "Twoim zamówieniu" zostanie udostępniony plik do wydruku zaproszenia na lot balonem z informacją, że zamówiony bilet jest właśnie w drodze. Zaproszenie można będzie bez problemu wydrukować w estetycznej formie i wręczyć jako prezent zanim właściwy bilet dotrze do adresata.
Nasz sklep jest czynny 24 h na dobę przez 365 dni w roku!
Aby sfinalizować transakcję trzeba podać swój adres e-mail oraz adres pocztowy na który ma zostać wysłana przesyłka. Na podany e-mail wyślemy prośbę o potwierdzenie zakupu i jeżeli je otrzymamy to od tego momentu zaczniemy przygotowywać towar do wysłania. Jeżeli została wybrana opcja przelewu, wysyłkę uruchomimy niezwłocznie po otrzymaniu informacji o dokonanej opłacie. Jeżeli skorzystają Państwo z opcji szybkiego przelewu lub płatności kartą, informacja o dokonaniu opłaty dotrze do nas prawie natychmiast. Jeżeli wybiorą Państwo zakup za pobraniem, przesyłkę wysyłamy od razu po otrzymaniu potwierdzenia. W tym wypadku zawsze weryfikujemy zamówienie telefonicznie, prosimy zatem o kontakt pod nr 603 10 20 30.
Błędną decyzję o zakupie można anulować przed wysłaniem towaru lub w przypadku jego wysłania odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od przyjęcia zamówienia.
UWAGA: Informacja dla tych co nie lubią sklepów internetowych. :)
Zdajemy sobie sprawę, ze nie wszyscy z entuzjazmem podchodzą do zakupów poprzez klawiaturę. Dla tych zatem, którzy kontakt osobisty cenią sobie znacznie bardziej niż klikanie w ikonki i wypełnianie formularzy pozostawiliśmy możliwość kontaktu telefonicznego i w ten sposób załatwienie wszystkich formalności związanych z transakcją i rezerwacją terminu. Wystarczy zadzwonić pod nr 603 10 20 30 lub 601 368 112 aby uzyskać szczegółowe informacje na temat oferty i umówić się na odbiór biletu w siedzibie naszej firmy lub ustalić inną formę dostawy biletu.
Oczywiście w przypadkach kiedy akurat latamy, śpimy lub z pasją oddajemy się innym zajęciom i w związku z tym trudno się do nas dodzwonić, proponujemy przesłanie krótkiego e-maila z zapytaniem. Odpowiemy na niego natychmiast jak tylko do nas dotrze. Proszę nie zapomnieć, że podanie w e-mailu Państwa nr telefonu może znacznie przyspieszyć kontakt. :)
Nasz e-mail: biuro@lotybalonem.pl